Novosti
do 10.000 EUR za Startup kompanije!
objavljeno 18.10.2022
vijest br. 4
Poziv za inovativne privredne subjekte u okviru projekta Challenge to Change 3.0.
Mala i srednja preduzeća (MSP) imaju glavnu ulogu i značaj u ekonomiji svake zemlje, te su ključni izvor njenog rasta. U današnjem ekonomskom sistemu MSP se definišu kao snaga koja može imati najveći uticaj na dalje unapređenje ekonomske strukture. Istovremeno, nijedna ekonomija nije dugoročno održiva bez inovacija, tako da inovativne politike treba da budu komplementarne politikama orijentisanim na MSP.
Iako je konkurentnosti privrede jedan od ključnih faktora inovativnosti, u Bosni i Hercegovini mali procenat kompanija odlučuje se na neke inovativne aktivnosti. Kao najvažniju barijeru u provođenju inovativnih aktivnosti istaknuti su nedostatak sredstava unutar preduzeća ili grupe preduzeća, nedostatak internih finansija za inovacije, nedostatak sredstava iz izvora za inovacije izvan preduzeća.
Švedska je prepoznala gore navedene probleme u Bosni i Hercegovini i nastavlja podršku inovativnim privrednim subjektima u okviru projekta Challenge to Change 3.0.
Ukupni budžet trogodišnjeg projekta Challenge to Change 3.0 je 3 miliona EUR, a Challenge fond je dostupan registrovanim privrednim subjektima iz Bosne I Hercegovine i Švedske, koji imaju inovativne ideje, koje mogu dovesti do povećanja broja zaposlenih, povećanja konkurentnosti i održivog društveno-ekonomskog razvoja u našoj zemlji. U okviru projekta predviđena su četiri poziva za dostavljanje aplikacija. Privredni subjekti koji ispune uspostavljene kriterije mogu dobiti grant sredstva u iznosu maksimalno 30.000 EUR.
*Preuzeto sa https://c2c.ba/bs/projekat/informacije/1
Radionica: "OSNIVANJE KOMPANIJE"
objavljeno 04.10.2022
vijest br. 3
5 Stvari Koje Morate Znati Prije Osnivanja Kompanije!
Radionica: Pokretanje vlastite kompanije
Mjesto održavanja: INNOVATIVE d.o.o. (ul.dr.Fetaha Bećirbegovića do br.8E)
Vrijeme održavanja: 28.10.2022. od 17:30h – 20:00h
Kotizacija: 120,00 KM (komplet Radionica + Vodič za osnivanje kompanije)
Prijave izvršiti preko kontakt forme web stranice na linku https://www.inno.ba/#kontakt
Kome je radionica namjenjena:
- ambiciozni ste i želite pokrenuti vlastitu kompaniju?
- osoba ste koja želi promjenu u životu i o njoj razmišlja?
- uskoro završavate studije i već imate ideju o pokretanju biznisa?
- nezaposleni ste i na evidenciji biroa te želite iskoristiti sredstva podsticaja samozapošljavanja?
- zaposleni ste ali želite realizovati poslovnu ideju kao dodatno zanimanje?
Predavač: mr. Amer Balić (Founder & CEO, INNOVATIVE d.o.o.)
U kotizaciju uključeno:
• Certifikat o pohađanju radionice
• Materijal: Vodič za osnivanje kompanije (A4 format publikacije, meki uvez)
• Savjetovanje tokom radionice i mogućnost savjetovanja preko zvaničnog e-maila info@inno.ba
Teme koje obrađujemo:
Tema 1: Model registracije privrednog subjekta
- Obrtnička djelatnost
- Društo ograničene odgovornosti
- Freelance
Tema 2: Troškovi osnivanja
- Advokatske/Notarske usluge izrade osnivačkih akata (na radionici ćemo savladati kreiranje Osnivačke dokumentacije)
- Ovjeravanje dokumentacije,
- Sudske takse i ostali troškovi
Tema 3: Troškovi poslovanja
- Najam poslovnog prostora
- Režijski troškovi i komunalije, fiskalna kasa
- Knjigovodstvene usluge
- Porezi, Komunalna taksa, doprinosi i ostali troškovi vezani za poreze
Tema 4: Upoznavanje sa osnovnim obavezama prilikom i nakon registracije
- Fiskalizacija
- Izrada internih akata
- dobrovoljni ulazak u PDV sistem: da ili ne?
Tema 5: Praktičan primjer osnivanja d.o.o.
- Prezentacija vodiča za osnivanje d.o.o. u Kantonu Sarajevo pri Općinskom sudu
Bonus tema: Podsticajne mjere za osnivanje kompanije
- Praktična prezentacija raspoloživih podsticajnih mjera za samozapošljavanje i osnivanje kompanije
Spremni za poslovanje u kratkom roku
objavljeno 11.08.2022
vijest br. 2
Za samo dvije sedmice mentorski tim INNO poslovnog akceleratora sprovodi kompletnu proceduru registracije društva ograničene odgovornosti (d.o.o.)!
Poslovni akcelarator INNO se od svog otvaranja susreće sa večim brojem upita od kojih se večina odnosi na procedure otvaranja kompanije.
Ukratko, procedure koje se odnose na otvaranje jednog društva ograničene odgovornosti (d.o.o.) nisu malobrojne i zahtjevaju stručno znanje i iskustvo. INNO mentorski tim na jednom sastanku i ugodnom razgovoru sa Vama definiše put koji zajedno trasiramo od početka te započinjemo proces kreiranjem svih akata neophodnih za ishodovanje sudskog rješenja a zatim i identifikacionog broja, statističkog broja i upisa u registar pdv obveznika po potrebi.
"Putovanje od hiljadu (milja) počinje prvim korakom" - Lao Tse
INNO® poslovni akcelerator u NOVOM SARAJEVU
objavljeno 19.07.2022
vijest br. 1
USPJEH se može planirati! Kako pravilno budžetirati? Na čemu praviti uštede? Gdje ne smijemo štedjeti?
Sve su to izazovi i pitanja na koja STARTUP kompanije mogu pronaći odgovore u INNO® poslovnom akceleratoru.
Nije zanemarljiv broj Startup kompanija (novoosnovanih kompanija) koje tokom svog razvoja nailaze na prepreke i izazove koje jednostavno i pored sve želje i umijeća ne budu u mogućnosti prevazići. U literaturi možemo pronaći informaciju da se broj neuspjelih poslovnih projekata penje i do nevjerovatnih 9 od 10 novoosnovanih kompanija u prve dvije godine poslovanja.
Nedostatak početnog kapitala (iako njega generalno nikad nije dovoljno) za razvoj kompanije željenom brzinom može se nadomjestit pravilnim razmišljanjem gdje i kako usmjeriti razvojni novac.
DA, novac nam treba za fiksne troškove i kako bi naša kompanija „disala“, ali da li nam zaista u prvoj i drugoj fazi poslovanja treba taj luksuz da plaćamo visoke BESPOTREBNE fiksne troškove najma kancelarije i režijskih troškova? Umjesto da novac usmjerimo u razvoj proizvoda, testiranje, promociju ili jednostavno investiramo u dalji rast i razvoj partnerske mreže.
Razvojni akcelaratori kao što je INNO® prepoznat ćete kao Vaše partnersko rješenje ne samo u UŠTEDI kod bespotrebnog najma skupih poslovnih prostora kojem se izlažete, nego i kao pouzdanog partnera za administriranje mnogobrojnih poslovnih potreba. Naše je zadovoljstvo raditi na razvoju novog i izazovnog, učestvovati i dati savjet tamo gdje je to potrebno, rasti i razvijati se sa Vama kao našim poslovnim partnerom.
Kompanije koje se odluče registrovati sjedište na našoj poslovnoj adresi dobijaju više od isporučene usluge registrovanog sjedišta, istaknute firme i administrativnih usluga. U nama pronalaze pouzdanog i adekvatnog partnera, mentora i stručnjaka u poslovnoj oblasti.
Mentorsku mrežu INNO® poslovnog akceleratora predvodi Amer Balić, magistar ekonomskih nauka, doktorand na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu sa petnaestogodišnjim iskustvom u oblasti organizacije poslovnih procesa i finansijskog menadžmenta.